fredag 20. juni 2014

Det skal jo si pang

Bloglovin er kult

Utdeling av karakterkort. Alt gikk mye bedre enn forventet. Jeg forventet 4.5 i snitt, fikk 4.9.
Nå er det sommerferie, jeg skal ta trafikalt og dra til spania og finne ut av alt jeg trenger å finne ut av.

Er det mulig å bli forelsket i noen om man gir det litt tid? Jeg vil så gjerne forelske meg i han, men det har i det minste ikke kommet helt til uttrykk enda.
Er det ikke slik at det liksom skal komme med en gang. Pang, skal det si. Pang vil jeg høre. Men alt jeg hører er grener som slår mot vindusruta på rommet mitt.
Alt jeg hører er lette skritt etterfulgt av tassende poter og en nabo som åpner en postkasse i enden av verden.

Er det ikke meningen at jeg skal høre pang?

Jeg trenger å savne, å lengte, å drømme, ikke bare ha, ikke bare få, men trenge.

Jeg vil høre mitt pang

1 kommentar:

:) :) :) :) :)