søndag 15. juni 2014

Bare se på meg nå.

Tok en pause fra Beatles og solstol i en times tid for å gå en liten tur med pelsklumpen.
Dro på meg den nye jumpsuit-tingen min, vans, og gikk av sted med solsteiken i ryggen og Morrisey på ørene.

En liten men stor del av meg håper alltid på at jeg skal møte på noen fra ungdomsskolen på disse turene.
Noen av de som ikke har sett meg siden jeg var et kvisete, kleint metallglis bakerst i klasserommet i for store gensere og skjorter som alltid lo til feil tid. Hun som ikke brukte sminke og så videre. Kvisene forsvant sommeren før videregående, selvtilliten returnerte til en viss grad.
Enda er det mange av dem jeg gikk i klasse med jeg ikke har møtt igjen, som ikke vet hvor mye bedre jeg ser ut nå.




Jeg vil på ingen måte snakke med de, eller på noen som helst måte være hyggelig mot de.
Jeg håper på at jeg skal møte på disse menneskene så de får se hvor jævlig bra jeg ser ut nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:) :) :) :) :)