lørdag 14. juni 2014

(♥)

Føler meg litt slem akkurat nå. Ikke akkurat nå bare, men ganske ofte.
mamma bærer nemlig masse skiferstein fra ett hjørne av hagen til et annet, mens jeg ligger i sofaen i den nye shortsen (som mamma kjøpte) med pcen på en pc-pute (som mamma kjøpte) og hører på The Smiths () jeg burde nok hjelpe henne. jeg tenker at jeg skal hjelpe henne. hun roper på meg, og jeg må hjelpe henne (må). da er det plutselig ikke like gøy å hjelpe til. sånn når de ber om det. 


grillingen jeg hadde tenkt å dra meg selv ut på ble visstnok avlyst fordi halve gjestelisten kom opp i muntlig over helgen. derfor slipper jeg, og mamma har bestilt pizza til oss (). vi skal se film (), om mamma noen gang kommer seg vekk fra imacen sin. 



Nå kom pizzabudet () og ikke nok med at han holdt en pizza i armene (), men kjekk var han også ()

Nå skal jeg hjelpe mamma med å vaske vinduer, og så skal vi se på film ()


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:) :) :) :) :)