tirsdag 17. juni 2014

Oslo 17. juni - fri

I dag hadde jeg og alle de andre som ikke kom opp i muntlig fri, og vi kunne gjøre hva vi ville. For noen er det å sove til langt på dag, men for meg er det mer i retning opp klokken syv for å få akilles og legg knadd og stukket og kokt. Tok akkupunktur for første gang i dag, var bare to nåler, men skummelt nok. gikk veldig fint faktisk, har ikke hatt vondt i hele dag.

etter morgentortur på naprapatbenken og litervis med blodprøver (overdrivelse) for å finne ut om det virkelig er kyssesyken jeg har, bar det videre til oslo men hun ene i klassen jeg faktisk trives rundt. vi var for det meste på grünerløkka og områdene rundt og bittelitt på storo. gikk for det meste i bruktbutikker og småbutikkene samtidig som vi noterte oss hvilke av cafeene vi skulle spise på før vi sluttet på skolen bak øret. løkka har jo som kjent nok kafeer til å fylle hver dag i sommerferien med 3 cafebesøk minst, men vi fikk snevret ned litt. om du har anbefalninger blir jeg glad.


1. trikk er fint
2.sånn skal jeg ha bøkene mine når jeg får tid
3.vinden grep håret mitt mens jeg poserte
4.fin butikk jeg ikke husker hva heter men de hadde fine lamper


Jeg har spist masse frozen yoghurt !!! den øverst er fra deli og !SMAKER FAKTISK MANGO!!! jeg ble veldig glad da jeg fant ut at det faktisk smakte mango, jeg elsker mango og jeg elsker froyo. best.

Håper dere hadde en fin dag, nå skal jeg sove. jeg elsker å sove.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:) :) :) :) :)