lørdag 21. juni 2014

Bursdag

Siden onsdagen har jeg måttet forholde meg til mange mennesker hele 2 ganger. Store mengder alkohol involvert naturligvis, jeg mener, vi er jo 16/17 år. Disse sammenkomstene med mennesker jeg både liker og misliker har tappet meg for energi før den ene bursdagen jeg hadde gledet meg til. Min kjæreste Kaja feirer dagen sin i dag, og jeg har faktisk nesten litt mer lyst til å sove.

Gutter som gjør seg selv til et problem før de trenger å være det, venner som ikke egentlig er venner lenger, rådvillhet og evige piruetter mens du panisk skanner omverdenen etter noe å gripe fast i. 
Alt sliter på lysten til å bevege seg mer, du drives stadig lengre ut på en spinnende plattform som går fortere og fortere. 
Du får ikke lenger med deg noen ting, klarer ikke lese tilskuernes ansiktsuttrykk. Oppfatter ikke lengre reaksjoner, spinner. 

Men jeg vil dra mer enn jeg vil sove, jeg må dra, jeg trenger følelsen av å være på utsiden av min egen kropp, kunne betrakte meg selv mens jeg krampaktig prøver å sosialisere med lyttetaktikken min. Jeg er ingen prater. 

jeg drar for kaja, og jeg drar for meg selv
Møt kaja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:) :) :) :) :)