mandag 15. september 2014

Post-skolestart-nausea

Jeg er kvalm hele tiden, sånn konstant små-uggen i magen. Uggen er forsåvidt også et JÆVLIG stygt ord. Nesten like stygt som ordet pult. Som i bordet. faen.

Jeg får stipendpenger snart, også skal jeg klippe meg også skal jeg på shopping med mamma. Allikevel vil jeg virkelig bare sove til jeg kanskje våkner en dag i et helt annet liv. Helst fortsatt her i Norge siden vi skal være så sykt takknemlige for å bo her ogsånn.
Jeg vil bare legge meg til å sove, stå opp hver 8. time for å spise mat og drikke julebrus og tisse litt. Så skal jeg sove litt, mens soundtracket til Submarine harkes ut av vekkerklokkehøytalertingsten min mamma vant på radio en gang fordi mamma er veldig flink i allmennkunnskap. Jeg er ikke flink i allmennkunnskap. Akkurat nå er jeg ikke flink i noe, jeg er flink til å sove.
Det er noe da, men det har ikke så mye for seg. Og jeg sover ikke når jeg skal heller. Så det betyr vel at jeg ikke er flink til det heller. Åh.

Nå skal jeg brenne noen tegninger og telle dager til jeg begynner på glad-piller.
Natta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:) :) :) :) :)