lørdag 27. september 2014

Nostalgi

Jeg drikker sånn cleanse-te fra twinings. Ikke fordi det er sånn cleanse-te men fordi den er skikkelig god.
No urtegreier, prima.
I det siste har jeg sett så mye skins at jeg kjenner sug etter sigaretter selv om jeg ikke røyker.
Ved siden av meg på sofaen ligger Soga om Gunnlaug Ormstunge. Vi skal analyser den i norsken til etter høstferien en gang, og jeg har kommet til side 12. Jeg skal også analysere Popsongar av Frode Grytten. Om noen av dere har lest den og har lyst til å komme med noen gode ideer, please do. Jeg har faktisk kraftig mye jeg skal gjøre til etter høstferien. Siden jeg er meg gadd jeg likevel ikke bruke de 5 minuttene ekstra ved skapet på fredag for å finne ut hvilke bøker jeg burde ta med meg hjem. Angret det sekundet jeg åpnet fronter i dag tidlig. Nå ja. Folk skal det nå bli av meg og.

Jeg hører på klassisk musikk for å roe hyperacusisen til tider, og fordi jeg liker knitringen fra den gamle Mozart-platen til mamma. Den tar meg tilbake til da jeg som barn sovnet til Minken Fosheims eventyr om Mozart, Beethoven, Tsjajkovskij, Vivaldi og flere. Stemmen til audiopedagogen min er helt lik som Minken sin. Nostalgi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:) :) :) :) :)