søndag 14. september 2014

Det er høst

snart 15 dager inn i høstsesongen
det er høst og jeg brenner stearinlys
det er høst og jeg går nesten aldri ut mer jeg drikker nesten aldri alkohol mer og jeg har kjøpt meg choker.
det er høst og jeg klarer ikke holde interessen rettet mot gutter i mer enn det som virker som et lite døgn.
det er høst og jeg venter på at stipendet mitt på de mektige 940 kronene skal komme ridende inn på kontoen min og redde meg fra fortapelsen. Jeg vil ha nye sko, jeg vil ha nye gensere og jeg trenger (!!!) nye svarte bukser. (Mine har fått hull på innsiden av låret.)
det er høst og om 5 dager begynner jeg på pillene mine og da skal jeg bli skikkelig glad en stund
det er høst og jeg hører på Queen
det er høst og jeg skal se Skins om igjen. Skins er en sånn serie som kan gjøre deg røyksugen uten å noen gang ha hatt en sigarett mellom leppene. Skins er en sånn serie som gjør noe med hodet ditt. Du blir gal.

det er høst og jeg vil forelske meg men jeg klarer ikke
jeg prøver, igjen og igjen, hehe player da
men det er jo ikke sånn det funker eller hva alle chickflicks i hele verden?




2 kommentarer:

  1. Hull på innsiden av låret er noe av det verste jeg vet. Vær forsiktig med pillene!

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig kontrollert pillebruk!
      hahah vet det er så pain

      Slett

:) :) :) :) :)