torsdag 25. september 2014

Lættis

Jeg sitter for det aller meste nede på rommet mitt sammen med frode grytten og tegningene mine som ikke minner så mye om fantomteikningar og Lars Saabye Christensen og Beatles og The Rolling Stones og skulle ønske jeg bodde i Bergen.

En gang i blandt titter jeg oppom og sier hei til mamma og snakker om spansklæreren som nekter å forstå at lekser og hyperacusis ikke fungerer og lager meg mat. Jeg går egentlig bare opp og ut av rommet mitt for å lage meg mat. Evt bare spise mat. Som noen andre har laget til meg. Den maten smaker best.

Eller så trener jeg da, da går jeg også ut av rommet mitt, men så, når jeg kommer tilbake fra trening går jeg ned igjen.

Dagene går til nettopp det. Jeg trener, tegner og sover, også spiser jeg. Tydeligvis ikke nok, for jeg er kvalm hele tiden. Konstant kvalme ligger som en orm i magen på meg. Noen ganger åler ormen seg fartruende langt opp i halsen på meg, og jeg tror med ett jeg skal gi etter. Jeg gir ikke etter da.

22. oktober skal jeg til audiograf for å bestemme om jeg skal ha en ørepropp i øret hele tiden som skal sende hvitt støy inn i øret mitt eller ikke. Jeg håper litt på at jeg skal det.

Jeg orker ikke mer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:) :) :) :) :)