fredag 23. januar 2015

Vin

Jeg tror kanskje jeg har insett det at jeg faktisk egentlig ikke liker vin, men jeg gjør det jeg kan for å like det uansett.
Har faktisk helt appelsinjuice oppi det tredje glasset sammen med knuste isbiter. Hvorfor vet jeg ikke. Jeg kunne jo bare drukket juice eller noe. Men jeg vil liksom drikke vin. Litt som man vil spise sushi. Dere skjønner. Jeg videokomminuserer med Mariann, medlem #1 i gjengen. Jeg har aldri hatt noen gjeng, men nå har jeg på en måte det og det er faktisk veldig bra. Jeg har alltid vært venn med en her og en der, men nå er vi liksom oss. Og det er veldig befriende.

Nå er det sånn to timer siden jeg skrev det der og jeg er egentlig bare trøtt og sulten. Står en fiskegrateng i ovnen, og etter det skal jeg nok legge meg. Orker ikke. Orker bare ikke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:) :) :) :) :)