lørdag 10. januar 2015

Jeg er full

Dette er mitt andre "jeg er full-innlegg". Og jeg er om mulig enda fullere enn forrige gang. Jeg ser ikke klart, jeg har prestert å smøre tigerbalsam under øynene for å bli kvitt lukten av sigarett og alt mulig annet, så tårene renner.
I tillegg er jeg bifil. Minst. Hurra for meg. Skål. Jeg vet ikke helt hva faen jeg skal gjøre med informasjonen jeg har funnet i dag. Jeg aner ikke.
Jeg vet ikke helt hva jeg skriver men jeg klarer likevel å skrive uten skrivefeil. Talent? Kanskje.
Jeg visste godt hvem jeg var for 10 måneder og 15 typer piller siden, men nå klarer jeg ikke riktig finne meg selv i noen av beskrivelsene utenfra. Ingen av dem.

Nå må jeg bare finne ut hva jeg skal fylle tiden min med. Mellom nå og når jeg en dag kanskje
endelig dør, altså.

1 kommentar:

:) :) :) :) :)