onsdag 21. januar 2015

JÆVLIGe mennesker alle sammen.

alt irriterer meg litt i dag, men mest av alt medmenneskene mine. På et generelt nivå altså. Som masse. Noen av dem irriterer meg ikke litt engang, men en hel del av dem får brystkassa til å vrenge seg under huden på meg.
Man kan jo ikke forvente så innmari mye av en gjeng med snart 18-åringer, men HVEM FAEN sitter og ler seg ihjel av en mann med tourettes og tiks som sitter i en teatersal når det er helt stille. Hvem gjør det? Hvorfor sitter mennesker på snart 18 år i en stille teatersal under en forestilling på hamlet og ler av en mann som undertrykker tiksene sine så godt han kan for å vise respekt for skuespillerne.

Hvorfor er alle mellom 14 og 19 nesten garantert alltid jævlige mennesker? Meg selv inkludert, altså. Men virkelig dere. Jævlige mennesker er vi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:) :) :) :) :)