søndag 29. mars 2015

Siden sist

Lenge siden nå, trolig fordi jeg har hatt mye turbulens veldig lenge. Så mye har skjedd, både på skolen og ellers, og jeg har mer eller mindre mistet evnen min til å formulere meg med ord.
Siden dere hørte fra meg sist har jeg skrevet masse, men alt har vært kildekritisk analyse eller analyserende på andre måter, og i et slags siste forsøk på å ikke avstøte alle rundt meg har jeg tilnærmet meg mennesker mer gjennom internett enn gjennom fysisk kontakt.
Siden sist har jeg gjenoppdaget masse musikk på spotify og oppdaget masse musikk i hyllene i boden, og jeg har hørt masse på Snakadaktal, og det burde dere også gjøre.

Det største som har hendt siden sist er kanskje det at jeg har kommet med i en veldig profesjonell teatergruppe for barn og ungdom, pluss et prosjektteaterstykke regissert av skuespiller Marius Næss (verdens kuleste!!!! person) og derfor er jeg veldig veldig gira. Frem til august har vi øvinger hver tirsdag med unntak av i sommerferien, før vi har premiere 27. august på Lille Scene på Sandvika Teater, og jeg ønsker dere alle sammen velkommen til en sterk, viktig forestilling om mobbing, forventninger og prestasjonspress. Jeg kan godt legge ut en link til dere når billettene legges ut for salg.

I dag er det søndag, og på torsdag så jeg Det merkelege som hende med hunden den natta, dramatiseringen av romanen av Mark Haddon om autisme, asbergers, og komplekse relasjoner til virkeligheten. Kanskje det beste jeg har sett på veldig lenge. På fredag hadde jeg helaftens date med min mor på Folketeateret. Vi spiste middag på Burger Bar før vi satte oss i setene og lo i 3 timer i strekk. Det trengte vi.

Jeg lever ganske bra for tiden. Jeg trener en del, drikker mye gojibær-juice av kaffekopper, fordi det er det eneste jeg har stående i skapene på kjøkkenet i hybelen min. (Jeg har ikke flyttet ut.)

Når det gjelder alt mulig kreativt ligger kreativiteten og dupper i havoverflaten flere kilometer fra flytebryggen jeg står på. Derfor blir det sikkert tyst herfra en stund til, for jeg klarer ikke formulere meg slik jeg en gang kunne. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:) :) :) :) :)