mandag 9. mars 2015

Ekkokammer

En gang i blant blir jeg smått engasjert i ting. Det er ikke så altfor ofte, jeg prøver mitt aller beste å la være i og med at det bare gjør meg vondt å engasjere meg alt for mye i saker jeg har minimal påvirkning på uansett. Dessuten er det sjeldent noen rundt meg jeg har videre lyst til å diskutere med. Dessuten er jeg sjeldent enig, og folk har en tendens til å bli sure på meg fordi jeg ikke mener det samme som dem. Selv mener jeg at jeg ser forbi mediebildet, og det er viktig. Så dere må hvertfall prøve å la være å låse dere inne i ekkokammere før dere uttaler dere i det langstrakte om forferdelige situasjoner som har røtter så innmari mye lenger ned enn det vi noen gang kan se for oss.

Søk informasjon fra begge ytterpunktene, forsøk å såvidt skotte forbi sympatiseringsbildene i media, bare littegrann. Bare forsøk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:) :) :) :) :)